پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

بازی ایران و سوریه خاطره‌انگیز شد| هیچ چیز اتفاقی نیست!

  • کد خبر: ۸۸۴۵۹
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
بازی ایران و سوریه خاطره‌انگیز شد| هیچ چیز اتفاقی نیست!
بازی تیم ملی کشورمان مقابل سوریه خاطره انگیز هم شد، اما چرا؟

مریم‌شیعه‌زاده | شهرآرانیوز؛ این شب‌ها، برای فوتبال کشورمان شب‌های خاطره‌انگیزی است. از عجایب دقایق آخر بازیکنان ایرانی برابر تیم ملی لبنان گرفته تا پیروزی مقتدرانه برابر تیم ملی سوریه؛ همه و همه، این شب‌ها را در حافظه تاریخی ایران ثبت خواهد کرد. تیم ملی فوتبال کشورمان در مسیر جام‌جهانی، از مجموع ۱۸ امتیازی که می‌توانست تا به امروز به دست آورد، به امتیاز ۱۶ رسید تا با خیالی آسوده به تماشای بازی‌های باقی مانده بنشینیم. این برد‌ها اتفاقی نیست. زیبایی‌هایی که امروز در مستطیل سبز شاهدش هستیم، به پشتوانه همدلی و تلاش‌هایی است که در پس‌زمینه جریان دارد.

قرار نیست همیشه شکست‌هایمان حاصل ضعف‌های بازیکنان و کادر فنی باشد و برد‌ها را بخت و اقبال تقدیممان کند. این پیروزی‌ها افتخار است و کوچک شمردنشان، ظلم به خودمان و یوز‌هایی است که ثانیه‌ای دست از تلاش نمی‌کشند. انتقاد‌هایی که امروز بی‌رحمانه تیم ملی را نشانه رفته است، روزگاری امان تیم رؤیایی ایران در سال ۱۳۷۶ را هم بریده بود. تیمی که شباهت‌های زیادی به تیم امروز کشورمان داشت و ستاره‌های امروز ما، دست‌کمی از ستاره‌های آن روز‌ها ندارند.

دو شب پیش فرار به موقع سردار آزمون و پشت سر گذاشتن دفاع تیم ملی سوریه، خاطره گلی را زنده کرد که غزال تیزپای ایران در بازی برابر استرالیا به ثمر رساند و حماسه ملبورن را خلق کرد. حضور امیر عابدزاده در چارچوب دروازه تیم کشورمان نیز یادآور حضور پدرش در ترکیب تیم ملی و روز‌هایی بود که به عنوان نخستین نفر، روی چمن سبز رنگ استادیوم حاضر می‌شد. با قامتی رشید، چهره‌ای مصمم و اقتداری که در چشم‌هایش موج می‌زد. امیر عابدزاده تداعی‌کننده خاطرات خوبی است که پیش‌تر ملت ایران، با حضور پدرش تجربه کرده‌اند. او هنوز ابتدای راه است و می‌تواند خیلی زود به دروازه‌بان شماره یک تیم ملی کشورمان تبدیل شود. این تیم یکدست است.

ارتباط نزدیک بازیکنان با یکدیگر و صمیمیت و سادگی را می‌توان در مصاحبه‌ها و صفحات شخصی‌شان به خوبی دید. این تیم رفاقت را در حق مردم ایران تمام می‌کند. آن‌ها از نتیجه کارشان اطمینان دارند و این اطمینان، نوید روز‌های خوبی در قطر می‌دهد. نتیجه هرچه باشد، جام‌جهانی ۲۰۲۲ با حضور این تیم تماشایی و دوست‌داشتنی است. این تیم جنگجو، پرانگیزه است و ستاره‌های بی‌شمارش، به‌زودی شگفتی می‌سازند و بهتر است کمی منصفانه‌تر، منطقی‌تر و خوشبینانه‌تر دست به انتقاد بزنیم و در میانه راه، انگیزه را از این تیم جوان و آینده‌دار، سلب نکنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->